Yoochun & his *amazing* American

    Share
    avatar
    huongle
    Administrator
    Administrator

    Number of posts : 1385
    Smiling points : 1861
    Reputation : 85
    Age : 26
    Location : London - UK

    Yoochun & his *amazing* American

    Post by huongle on Wed 18 Feb - 7:08

    It's been quite a long time since i heard Yoochun speak English, and it's... well, i'll leave it to you guys to judge lol!



    I like how Junsu interupted with his "yeah" though =]


    _________________
    retired.
    avatar
    huongle
    Administrator
    Administrator

    Number of posts : 1385
    Smiling points : 1861
    Reputation : 85
    Age : 26
    Location : London - UK

    Re: Yoochun & his *amazing* American

    Post by huongle on Wed 18 Feb - 11:02

    BTW, he said "come our visit homepage..." instead of "come visit our hompage..." lol!

    Oh Yoochun, how cuter can you be =]


    _________________
    retired.
    avatar
    Teddy_
    Mickey level 2
    Mickey level 2

    Number of posts : 46
    Smiling points : 5
    Reputation : 6
    Age : 20
    Location : Little Red Dot.

    Re: Yoochun & his *amazing* American

    Post by Teddy_ on Thu 19 Feb - 7:35

    he... made me go *O* and melt.
    i miss hearing his chunglish. 8D
    CHUNGLISH FTW YES?
    avatar
    nanadnakatsu
    Mickey level 5
    Mickey level 5

    Number of posts : 378
    Smiling points : 260
    Reputation : 32
    Location : min's CK

    Re: Yoochun & his *amazing* American

    Post by nanadnakatsu on Wed 25 Feb - 3:48

    Haha "come our visit homepage" is LMFAO. Maybe he'd meant to say "come out visit homepage"?

    And did anyone heard the "YEAH" Jae said after Junsu finished his dubbleliewdubbliewdubbleliewwdotassemmedotacomm. That cracked me up ROFL!

    And Su's "hompageyyy" face and his "Yeah".

    *dies of cuteness

    OMG now I'm tired from spazzing.
    avatar
    huongle
    Administrator
    Administrator

    Number of posts : 1385
    Smiling points : 1861
    Reputation : 85
    Age : 26
    Location : London - UK

    Re: Yoochun & his *amazing* American

    Post by huongle on Wed 25 Feb - 3:52

    He meant "Come visit our hompage...." lol!


    _________________
    retired.
    avatar
    nanadnakatsu
    Mickey level 5
    Mickey level 5

    Number of posts : 378
    Smiling points : 260
    Reputation : 32
    Location : min's CK

    Re: Yoochun & his *amazing* American

    Post by nanadnakatsu on Wed 25 Feb - 4:12

    With his Chungrish, it's a no surprise. It's quite good really, I'm wondering if it's scripted?

    And Changmin...gyahhhhh lemme hear your engrish for once XDXD
    avatar
    huongle
    Administrator
    Administrator

    Number of posts : 1385
    Smiling points : 1861
    Reputation : 85
    Age : 26
    Location : London - UK

    Re: Yoochun & his *amazing* American

    Post by huongle on Wed 25 Feb - 4:16

    Changmin seems to be very good with languages. He is said to be the best in Japanese '_'


    _________________
    retired.
    avatar
    nanadnakatsu
    Mickey level 5
    Mickey level 5

    Number of posts : 378
    Smiling points : 260
    Reputation : 32
    Location : min's CK

    Re: Yoochun & his *amazing* American

    Post by nanadnakatsu on Wed 25 Feb - 4:55

    He is, but Jaejoong might win with Japanese now since he's taking Japanese as his major. Did I get that right?
    avatar
    huongle
    Administrator
    Administrator

    Number of posts : 1385
    Smiling points : 1861
    Reputation : 85
    Age : 26
    Location : London - UK

    Re: Yoochun & his *amazing* American

    Post by huongle on Wed 25 Feb - 6:56

    Well, i have always thought that Jae's the best one with Japanese since he seems to speak the most. But then in some interview they all said that Changmin was the best '_' Jae's Japanese flirting skill is the best though, i'm sure. I remember that he was sweet talking a 9-year-old Japanese girl on Music Fair ;__;


    _________________
    retired.
    avatar
    nanadnakatsu
    Mickey level 5
    Mickey level 5

    Number of posts : 378
    Smiling points : 260
    Reputation : 32
    Location : min's CK

    Re: Yoochun & his *amazing* American

    Post by nanadnakatsu on Wed 25 Feb - 8:31

    Woahhh Jae knows how to flirt now? Haha I still remembered his flirting acting in the King's Man Parody, it made me LOL-ed so much, that man just don't flirt, at least not with women haha!

    Ohhh I haven't seen the Music Fair video. Ohh did he? Ohh now I must search for that. And Changmin always gets off hard topics+tasks in shows. I don't know why they cut his scenes. Seldom can see his skills, doesn't it?
    avatar
    huongle
    Administrator
    Administrator

    Number of posts : 1385
    Smiling points : 1861
    Reputation : 85
    Age : 26
    Location : London - UK

    Re: Yoochun & his *amazing* American

    Post by huongle on Wed 25 Feb - 9:28

    I LOVED KING'S MAN PARODY lol! Even though Jae's acting skills were down to hell, he still looked so pretty there XD

    And yeah, on the most recent Music Fair where they sang Ookina furui tokei, there was a chibi star - a 9 year old girl. During the talk, Jae said that he couldn't concentrate on the performance because the girl was so cute ~LMAO


    _________________
    retired.
    avatar
    nanadnakatsu
    Mickey level 5
    Mickey level 5

    Number of posts : 378
    Smiling points : 260
    Reputation : 32
    Location : min's CK

    Re: Yoochun & his *amazing* American

    Post by nanadnakatsu on Wed 25 Feb - 11:27

    AWWWW he's learning how to be a daddy..Did you go AWWW watching that?

    And LOL at the King's Man Parody. The narcissist queen is prettier than the real queen herself. And Chunnie's role was so right isn't it? Pweety Pweety


    Mokdong royal new restaurant new menu meatr sausage sauce spagetty
    I just made that up Razz
    avatar
    huongle
    Administrator
    Administrator

    Number of posts : 1385
    Smiling points : 1861
    Reputation : 85
    Age : 26
    Location : London - UK

    Re: Yoochun & his *amazing* American

    Post by huongle on Wed 25 Feb - 11:42

    The most impressive part in that King's man parody was when Yoochun used "Virginian" to express his feelings : "I don't know how to say but... it's like... something like..." ~LOLLLLL


    _________________
    retired.
    avatar
    nanadnakatsu
    Mickey level 5
    Mickey level 5

    Number of posts : 378
    Smiling points : 260
    Reputation : 32
    Location : min's CK

    Re: Yoochun & his *amazing* American

    Post by nanadnakatsu on Thu 26 Feb - 1:32

    Haha! I remember that! Thank god Yunho cuts in, because I think he didn't know what to say then. And then the greasiest "Gooood..." ever heard!

    He was really hopelessly romantic at that time right? haha Razz:P

    anandamun
    Mickey level 1
    Mickey level 1

    Number of posts : 2
    Smiling points : 0
    Reputation : 0

    Re: Yoochun & his *amazing* American

    Post by anandamun on Sat 28 Feb - 15:10

    Hahahahahahaa!!! "YEAH" of Junsu is V E R Y funny!!!!
    avatar
    cottonpops
    Global moderator
    Global moderator

    Number of posts : 465
    Smiling points : 934
    Reputation : 57
    Age : 25
    Location : Singapore

    Re: Yoochun & his *amazing* American

    Post by cottonpops on Tue 3 Mar - 12:35

    Yoochun's English gets me everytime! I hope he speaks more of it in future. Yoohwan-ah, please help your hyung with his English! Haha thank you bounce

    Sponsored content

    Re: Yoochun & his *amazing* American

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Fri 23 Jun - 4:26